oddziałem
Telefoniczna Informacja Pacjenta
Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:
Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy
W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
Wideoczat z tłumaczem języka migowego
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta
Czat z konsultantem TIP
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta
Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku
Pamiętaj! Nie możesz złożyc skargi lub wniosku przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.
Skargi i wnioski
Licznik odwiedzin: 43500