Dla
pacjenta
pacjenta
Jesteś tutaj: Strona główna › Dla pacjenta
Dla pacjenta
800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
-
Od 26 maja do 2 czerwca we wszystkich oddziałach wojewódzkich NFZ trwać będzie Tydzień Zdrowia Rodzin. Pomiary z...
- Gdzie do lekarza w nocy, w weekend i w święta? Ważne! Przeziębienie, ból brzucha, gorączka....
-
Co zrobić, gdy eWUŚ świeci się na czerwono? 20-04-2023Ważne! Czym jest eWUŚ? eWUŚ (Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorców) to system,...
-
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ podaje do wiadomości harmonogram postojów dentobusu na terenie...
-
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ podaje do wiadomości zaktualizowany harmonogram postojów dentobusu na terenie...
- W przypadku występowania niepokojących objawów związanych z problemami psychicznymi, mogą skorzystać z...
-
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ podaje do wiadomości harmonogram postojów dentobusu na terenie...
-
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ podaje do wiadomości harmonogram postojów dentobusu na terenie...
-
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ podaje do wiadomości harmonogram postojów dentobusu na terenie...
- Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 28 kwietnia 2023 r. w poszczególnych...
Licznik odwiedzin: 37822
Projekt i wykonanie: cyrekdigital.com