Dla pacjenta

Dla pacjenta

800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)

Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

14.03.2013
Komunikat dla Pacjentów dot. zleceń na wyroby medyczne i środki ortopedyczne

14.03.2013
Zmiany w dziale "Akcje prozdrowotne" - mammobusy w województwie pomorskim w II kwartale 2013 r.

11.03.2013
Komunikat dla osób, które za pośrednictwem systemu eWUŚ nie otrzymują potwierdzenia prawa do bezpłatnych świadczeń medycznych

05.03.2013
Zaktualizowano wykaz punktów dystrybucji

04.03.2013
Składanie skarg i wniosków przez Świadczeniobiorców

01.03.2013
Zaktualizowano wykazy placówek udzielających świadczeń opieki zdrowotnej w 2013 r.

21.02.2013
Wykaz świadczeniodawców udzielających świadczeń od 1 marca 2013 r. w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej

01.02.2013
Zaktualizowano wykaz punktów dystrybucji

31.01.2013
Komunikat dotyczący systemu eWUŚ w języku migowym

23.01.2013
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju ambulatoryjna opieka specjalistyczna