Dla pacjenta

Dla pacjenta

800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)

Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

24.12.2013
Awaria połączeń telefonicznych w Pomorskim OW NFZ - Podwale Staromiejskie 69

19.12.2013
W dziale "Akcje prozdrowotne" - zaktualizowano harmonogram miejsc postojowych mammobusów w województwie pomorskim

17.12.2013
Uwaga na oszustów oferujących CIŚNIENIOMIERZE!

16.12.2013
Awaria połączeń telefonicznych w Pomorskim OW NFZ z przyczyn zależnych od operatora

11.12.2013
W Dziale "Akcje prozdrowotne" opublikowano informację Centrum Medycznego "GEMINI" w Chojnicach

06.12.2013
Zintegrowany Informator Pacjenta zagościł 26 i 27 listopada w hali widowiskowo-sportowej Ergo Arena

02.12.2013
Zaktualizowano wykaz punktów dystrybucji

29.11.2013
Potwierdzanie w systemie eWUŚ prawa do świadczeń osób uprawnionych na podstawie decyzji wydanej przez wójta (burmistrza, prezydenta) gminy oraz osób ubezpieczonych w innym niż Polska…

29.11.2013
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze w ramach opieki długoterminowej

27.11.2013
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju podstawowa opieka zdrowotna