Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
16.03.2016
AWARIA POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH w siedzibach i punktach Pomorskiego OW NFZ ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA
07.03.2016
STOP UDAROM MÓZGU!
02.03.2016
Świadczenia stomatologicznej pomocy doraźnej
29.02.2016
NFZ opracował wyniki pilotażowej ankiety badającej poziom satysfakcji pacjenta POZ.
26.02.2016
Zamknięcie Punktu Obsługi Ubezpieczonych w Malborku
25.01.2016
Punkt Obsługi Ubezpieczonych w Malborku - nieczynny w dniu 28 stycznia 2016 r.
14.01.2016
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju podstawowa opieka zdrowotna
12.01.2016
Zaktualizowano wykaz punktów dystrybucji
11.01.2016
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień
05.01.2016
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju ambulatoryjna opieka specjalistyczna