Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
21.07.2016
Awaria łącza teleinformatycznego do Delegatury Pomorskiego OW NFZ w Słupsku - została usunięta
18.07.2016
Wygaśnięcie umów w rodzaju ambulatoryjna opieka specjalistyczna w zakresie endokrynologii w 7 Szpitalu Marynarki Wojennej w Gdańsku
14.07.2016
Awaria łącza teleinformatycznego w Delegaturze Pomorskiego OW NFZ w Słupsku - została usunięta
01.07.2016
Wygaśnięcie umów w rodzaju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej na świadczenia z zakresu alergologii ze świadczeniodawcą
27.06.2016
Wygaśnięcie umów w rodzaju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej na świadczenia z zakresu okulistyki
22.06.2016
Wygaśnięcie umów w rodzaju leczenie stomatologiczne
13.06.2016
Przywrócono działanie wszystkich systemów informatycznych Pomorskiego OW NFZ
10.06.2016
Trwa awaria w systemie informatycznym Pomorskiego OW NFZ
27.04.2016
2 maja 2016 r. - normalnym dniem pracy i funkcjonowania Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
14.04.2016
Ankieta NFZ dotycząca opieki nad kobietą w okresie fizjologicznej ciąży, porodu, połogu oraz opieki nad noworodkiem (link do ankiety poniżej!)