Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
14.09.2016
Punkt Obsługi Ubezpieczonych w Gdyni - 16 września 2016 r. czynny do godz. 12:30
01.09.2016
Bezpłatne leki dla Seniorów 75+ od 1 września 2016 r.
26.08.2016
Zaproszenie do wzięcia udziału w bezpłatnych badaniach spirometrycznych
16.08.2016
Awaria łącza teleinformatycznego do Delegatury Pomorskiego OW NFZ w Słupsku - została usunięta
11.08.2016
Kolejkę do sanatorium można sprzawdzić bezpłatnie na stronie internetowej NFZ
22.07.2016
Trwa awaria w systemie informatycznym Pomorskiego OW NFZ w Delegaturze w Słupsku
21.07.2016
Awaria łącza teleinformatycznego do Delegatury Pomorskiego OW NFZ w Słupsku - została usunięta
18.07.2016
Wygaśnięcie umów w rodzaju ambulatoryjna opieka specjalistyczna w zakresie endokrynologii w 7 Szpitalu Marynarki Wojennej w Gdańsku
14.07.2016
Awaria łącza teleinformatycznego w Delegaturze Pomorskiego OW NFZ w Słupsku - została usunięta
01.07.2016
Wygaśnięcie umów w rodzaju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej na świadczenia z zakresu alergologii ze świadczeniodawcą