Dla pacjenta

Dla pacjenta

800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)

Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

Zmiany w dostępie do podstawowej opieki zdrowotnej – od 12 stycznia

09.01.2017
Zmiany w dostępie do podstawowej opieki zdrowotnej – od 12 stycznia

Komunikat dla pacjentów dotyczący „wstecznego” zgłoszenia do ubezpieczenia

04.01.2017
Komunikat dla pacjentów dotyczący „wstecznego” zgłoszenia do ubezpieczenia

NFZ uruchamia szkolenia e-learningowe o karmieniu piersią

06.12.2016
NFZ uruchamia szkolenia e-learningowe o karmieniu piersią

Awaria łącza teleinformatycznego do Delegatury Pomorskiego OW NFZ w Słupsku – została usunięta

28.11.2016
Awaria łącza teleinformatycznego do Delegatury Pomorskiego OW NFZ w Słupsku - została usunięta

Zaktualizowano informacje dla Pacjentów w dziale Transport sanitarny i pomoc doraźna

14.11.2016
Zaktualizowano informacje dla Pacjentów w dziale Transport sanitarny i pomoc doraźna

Prawa pacjenta dziecka w szkole – akcja edukacyjna

18.10.2016
Prawa pacjenta dziecka w szkole - akcja edukacyjna

NFZ ostrzega: uwaga na oszustów!

12.10.2016
NFZ ostrzega: uwaga na oszustów!

Studencie, sprawdź eWUŚ!

06.10.2016
Studencie, sprawdź eWUŚ!

Wykaz postoju mammobusów w województwie pomorskim w IV kwartale 2016 r.

05.10.2016
Wykaz postoju mammobusów w województwie pomorskim w IV kwartale 2016 r.

17 września – Podsumowanie Dnia Otwartego w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ

14.09.2016
17 września - Podsumowanie Dnia Otwartego w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ