Dla pacjenta

Dla pacjenta

800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)

Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – listopad 2017 r.

24.11.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - listopad 2017 r.

Prace techniczne w Centrali NFZ – problem w wystawianiem kart EKUZ

16.11.2017
Prace techniczne w Centrali NFZ - problem w wystawianiem kart EKUZ

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – listopad 2017 r.

15.11.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - listopad 2017 r.

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – grudzień 2017 r.

09.11.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - grudzień 2017 r.

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – listopad 2017 r.

24.10.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - listopad 2017 r.

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – październik 2017 r.

19.10.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - październik 2017 r.

58 350 16 24 – Telefon informacyjny dotyczący nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej

27.09.2017
58 350 16 24 - Telefon informacyjny dotyczący nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej

Nocna i świąteczna opieka zdrowotna

25.09.2017
Nocna i świąteczna opieka zdrowotna

Kampania informacyjna o sieci szpitali tym razem w Miastku

25.09.2017
Kampania informacyjna o sieci szpitali tym razem w Miastku

Nocna i świąteczna opieka zdrowotna

25.09.2017
Nocna i świąteczna opieka zdrowotna