Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
16.01.2018
Ważny Komunikat Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
12.01.2018
STATUETKA LIDERA ROKU 2017 W OCHRONIE ZDROWIA DLA DYREKTOR POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
08.01.2018
Dostęp do konta ZIP poprzez potwierdzenie certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym (eGo)
29.12.2017
Zmiana numerów telefonów infolinii POW NFZ
21.12.2017
Prawa kobiet w ciąży - komunikat Departamentu Spraw Świadczeniobiorców Centrali NFZ
21.12.2017
Pacjencie, pamiętaj, że masz prawo do kompleksowych świadczeń
14.12.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - grudzień 2017 r.
11.12.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - grudzień 2017 r.
06.12.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - grudzień 2017 r.
01.12.2017
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - grudzień 2017 r.