Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
10.09.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - wrzesień 2018 r.
24.08.2018
Awaria połączeń telefonicznych do Delegatury Pomorskiego OW NFZ w Słupsku została usunięta
10.08.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - wrzesień 2018 r.
08.08.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - wrzesień 2018 r.
02.08.2018
Komunikat dotyczący wymagania przez świadczeniodawców dostarczenia nowego skierowania przez pacjentów posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
26.07.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - wrzesień 2018 r.
20.07.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - wrzesień 2018 r.
16.07.2018
Komunikat dla świadczeniodawców dotyczący leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrobów medycznych oraz innych materiałów koniecznych do wykonania świadczeń na podstawie umowy zawartej z NFZ
13.07.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - sierpień 2018 r.
06.07.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - sierpień 2018 r.