Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
17.05.2019
NFZ namawia do regularnego mierzenia ciśnienia
07.05.2019
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim: maj - lipiec 2019 r.
26.04.2019
Punkty Obsługi Ubezpieczonych - praca w dniu 24 maja 2019 r.
26.04.2019
2 maja Telefoniczna Informacja Pacjenta pracuje normalnie
25.04.2019
Komunikat dotyczący uprawnień świadczeniobiorców (pacjentów) do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej poza kolejnością
25.04.2019
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim: kwiecień - czerwiec 2019 r.
17.04.2019
Awaria systemów informatycznych Delegatury NFZ w Słupsku
01.04.2019
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim: kwiecień - czerwiec 2019 r.
29.03.2019
Wdrożenie rozwiązania informatycznego NFZ wspierającego procesy elektronicznego weryfikowania i potwierdzania zlecenia na zaopatrzenie pacjenta w wyroby medyczne
25.03.2019
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim: marzec - czerwiec 2019 r.