Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
14.03.2020
Uzdrowiska czasowo zaprzestają działalności - komunikat do pacjentów wyjeżdzających do sanatoriów
13.03.2020
Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia udostępnia spot informacyjny dotyczący KORONAWIRUSA z tłumaczeniem w języku migowym
12.03.2020
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ – załatw sprawę korespondencyjnie! EKUZ, zlecenie, wniosek - komunikat archiwalny
11.03.2020
Teleporady w Ambulatoryjnej Opiece Specjalistycznej
11.03.2020
Aktualizacja wykazu podmiotów udzielających świadczeń opieki zdrowotnej, w tym transportu sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19
04.03.2020
Komunikat Głównego Inspektora Sanitarnego dla podróżujących (nr 39)
03.03.2020
Komunikat Głównego Inspektora Sanitarnego dla podróżujących (nr 38)
01.03.2020
Komunikat Głównego Inspektora Sanitarnego dla podróżujących (nr 37)
01.03.2020
Spot informacyjny dotyczący koronawirusa
29.02.2020
Komunikat Głównego Inspektora Sanitarnego dla podróżujących