Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
19.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 19 maja 2020 r.
13.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 12 maja 2020 r.
08.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 8 maja 2020 r.
06.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19?
29.04.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19?
09.04.2020
Komunikat w sprawie korzystania ze świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w przypadku czasowego braku możliwości udzielania świadczeń przez wybraną przychodnię
08.04.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19?
07.04.2020
Wykaz placówek stomatologicznych, w których pacjenci mogą uzyskać pomoc w nagłych przypadkach
07.04.2020
Aktualizacja Wykazu podmiotów leczniczych na terenie województwa pomorskiego w rodzaju podstawowa opieka zdrowotna oraz ambulatoryjna opieka specjalistyczna, które zawiesiły udzielanie świadczeń w związku z COVID-19
03.04.2020
Wykaz placówek stomatologicznych, w których pacjenci mogą uzyskać pomoc w nagłych przypadkach