Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
17.06.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19 ? Aktualizacja 17 czerwca 2020 r.
12.06.2020
Szanowny Pacjencie! Masz potwierdzone przez NFZ skierowanie na leczenie uzdrowiskowe. Zadzwoń koniecznie do sanatorium.
10.06.2020
Długi weekend: Sprawdź, gdzie znajdziesz pomoc medyczną
09.06.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 9 czerwca 2020 r.
03.06.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 3 czerwca 2020 r.
01.06.2020
Od 15 czerwca uzdrowiska wznawiają swoją działalność. Pacjenci, którzy oczekują na leczenie uzdrowiskowe będą mogli je rozpocząć lub kontynuować w przypadku, gdy byli zmuszeni przerwać…
01.06.2020
Komunikat w sprawie świadczeń stomatologicznej pomocy doraźnej
27.05.2020
Prośba o pilne odesłanie oryginałów potwierdzonych skierowań na leczenie uzdrowiskowe z wyznaczonym już turnusem leczniczym, którego nie mogli Państwo zrealizować z uwagi na zawieszenie działalności…
26.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 26 maja 2020 r.
21.05.2020
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ wznawia pracę sal obsługi klientów