Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
27.10.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 27.10.2020 r.
24.10.2020
Uzdrowiska zawieszają czasowo swoją działalność
21.10.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 20 października 2020 r.
16.10.2020
W trosce o Państwa bezpieczeństwo od dnia 16 października 2020 r. do odwołania zawieszamy bezpośrednią obsługę Klientów w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ
15.10.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem
14.10.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 13 października 2020 r.
06.10.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 6 października 2020 r.
05.10.2020
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 31 paźziernika 2020 r. w poszczególnych powiatach.
29.09.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 29 września 2020 r.
22.09.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 22 września 2020 r.