Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
10.11.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 10 listopada 2020 r.
09.11.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 09.11.2020 r.
06.11.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 06.11.2020 r.
05.11.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 4 listopada 2020 r.
04.11.2020
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 30 listopada 2020 r. w poszczególnych powiatach
03.11.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 03.11.2020 r.
02.11.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 02.11.2020 r.
29.10.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 29.10.2020 r.
28.10.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 28.10.2020 r.
27.10.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 27 października 2020 r.