Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
09.12.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 09.12.2020 r.
04.12.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 04.12.2020 r.
02.12.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 1 grudnia 2020 r.
01.12.2020
Domowa Opieka Medyczna (DOM)
24.11.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 24 listopada 2020 r.
23.11.2020
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 31 grudnia 2020 r. w poszczególnych powiatach
18.11.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 18.11.2020 r.
17.11.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 17 listopada 2020 r.
16.11.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 16.11.2020 r.
12.11.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 12.11.2020 r.