Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
18.01.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 18.01.2021 r.
15.01.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 15.01.2021 r.
14.01.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 14 stycznia 2021 r.
13.01.2021
Od 11 stycznia 2021 r. wznowiliśmy potwierdzanie profili zaufanych EPUP w placówkach Pomorskiego OW NFZ
13.01.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 13.01.2021 r.
12.01.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 31 stycznia 2021 r. w poszczególnych powiatach
11.01.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 11.01.2021 r.
08.01.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 07.01.2021 r.
07.01.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 7 stycznia 2021 r.
31.12.2020
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 31.12.2020 r.