Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
05.02.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 5 lutego 2021 r.
04.02.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 04.02.2021 r.
03.02.2021
Zaktualizowano wykaz placówek realizujących świadczenia w zakresie Nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej
03.02.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 03.02.2021 r.
01.02.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 28 lutego 2021 r. w poszczególnych powiatach
28.01.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 27 stycznia 2021 r.
26.01.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 26.01.2021 r.
22.01.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 22.01.2021 r.
21.01.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 21.01.2021 r.
20.01.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 20 stycznia 2021 r.