Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
15.03.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 15.03.2021 r.
11.03.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19 ? Aktualizacja 11 marca 2021 r.
05.03.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 05.03.2021 r.
03.03.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19 ? Aktualizacja 3 marca 2021 r.
01.03.2021
Uzdrowiska wznawiają działalność
01.03.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 31 marca 2021 r. w poszczególnych powiatach
22.02.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 31 marca 2021 r. w poszczególnych powiatach.
17.02.2021
Szczepienie pacjentów w domu. NFZ zorganizował ponad 100 dodatkowych punktów
17.02.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19 ? Aktualizacja 17 lutego 2021 r.
10.02.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 10 lutego 2021 r.