Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
26.04.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 31 maja 2021 r. w poszczególnych powiatach
21.04.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 21 kwietnia 2021 r.
20.04.2021
Zintegrowany Informator Pacjenta (ZIP) połączył się z Internetowym Kontem Pacjenta (IKP)
14.04.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 14 kwietnia 2021 r.
12.04.2021
Szczegóły programu rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19
08.04.2021
Czekasz na szczepienie w punkcie szczepień? Pamiętaj o dystansie i maseczkach
07.04.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 7 kwietnia 2021 r.
06.04.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 30 kwietnia 2021 r. w poszczególnych powiatach
01.04.2021
Pomoc medyczna w czasie Świąt Wielkanocnych
31.03.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 31.03.2021 r.