Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
11.06.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 30 czerwca 2021 r. w poszczególnych powiatach
04.06.2021
Kompleksowy program rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 - aktualizacja placówek 4 czerwca 2021 r.
02.06.2021
Pomoc medyczna w długi weekend
02.06.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 2 czerwca 2021 r.
31.05.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 01.06.2021 r.
31.05.2021
Pomorski OW NFZ od 7 czerwca 2021 r. przywraca pełen zakres realizowanych zadań dla Klientów w SOK w Gdańsku, Delegaturze w Słupsku, POK w Gdyni…
26.05.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 26 maja 2021 r.
25.05.2021
TPK – Twoja pomoc medyczna w godzinach wieczornych, w weekendy i święta
20.05.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 20.05.2021 r.
20.05.2021
Kompleksowy program rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 - aktualizacja placówek 20 maja 2021 r.