Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
22.11.2021
Stanowisko do spraw profilaktyki i promocji zdrowia w siedzibie Pomorskiego NFZ
16.11.2021
Komunikat dotyczący wyboru realizatorów programu pilotażowego Profilaktyka 40 Plus. Aktualizacja z dnia 16.11.2021 r.
09.11.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 09.11.2021 r.
05.11.2021
Gdzie się leczyć w czasie COVID-19? Aktualizacja z dnia 05.11.2021 r.
29.10.2021
Pomoc medyczna w czasie dni świątecznych i wolnych od pracy
27.10.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 30 listopada 2021 r. w poszczególnych powiatach
25.10.2021
Pytamy pacjentów o ich pobyt w szpitalu
21.10.2021
Kompleksowy program rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 - aktualizacja placówek: 21 października 2021 r.
19.10.2021
Zmiany w rehabilitacji po COVID-19. Skorzysta z niej więcej pacjentów
19.10.2021
Komunikat dotyczący wyboru realizatorów programu pilotażowego Profilaktyka 40 Plus. Aktualizacja z dnia 19.10.2021 r.