Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
23.12.2021
Bezpieczne święta. Sprawdź, gdzie znajdziesz pomoc medyczną
22.12.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 22.12.2021 r.
22.12.2021
Dostępność sal obsługi klienta w okresie świątecznym
10.12.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 10.12.2021 r.
02.12.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 02.12.2021 r.
30.11.2021
Zaktualizowano wykaz placówek stomatologicznych, w których pacjenci mogą uzyskać pomoc w nagłych przypadkach
24.11.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 31 grudnia 2021 r. w poszczególnych powiatach
22.11.2021
Stanowisko do spraw profilaktyki i promocji zdrowia w siedzibie Pomorskiego NFZ
16.11.2021
Komunikat dotyczący wyboru realizatorów programu pilotażowego Profilaktyka 40 Plus. Aktualizacja z dnia 16.11.2021 r.
09.11.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 09.11.2021 r.