Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
15.04.2022
Gdzie się leczyć w czasie Świąt Wielkanocnych
07.04.2022
Zaktualizowano wykaz placówek realizujących umowy w rodzaju leczenie stomatologiczne, w których pacjenci mogą uzyskać pomoc w nagłych przypadkach stomatologicznych
01.04.2022
„Cicha godzina” w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ
31.03.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 31.03.2022 r.
30.03.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 30.03.2022 r.
30.03.2022
Nowe zasady testowania w kierunku koronawirusa. Co musisz wiedzieć?
29.03.2022
Negatywny wynik testu na koronawirusa nie może być warunkiem rozpoczęcia leczenia
29.03.2022
Test na koronawirusa nie jest warunkiem rozpoczęcia realizacji skierowania na leczenie uzdrowiskowe
25.03.2022
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 30 kwietnia 2022 r. w poszczególnych powiatach.
23.03.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 23.03.2022 r.