Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
17.01.2012
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju: opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień dla Trójmiasta
17.01.2012
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju: opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień
12.01.2012
Zaktualizowano wykaz placówek udzielających świadczeń w rodzaju: podstawowa opieka zdrowotna oraz nocna i świąteczna opieka zdrowotna
10.01.2012
Zaktualizowano wykaz punktów dystrybucji
05.01.2012
Skargi pacjentów dotyczące wystawiania recept ze 100-procentową odpłatnością
03.01.2012
Komunikat Prezesa NFZ dla Pacjentów w sprawie recept.
30.12.2011
Komunikat dla PACJENTA w sprawie realizacji recept po 1 stycznia 2012 r.
20.12.2011
Komunikat w sprawie potwierdzenia zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego.
15.12.2011
Niedozwolone zobowiązywanie pacjentów do składania deklaracji wyboru lekarza, pielęgniarki i położnej POZ - u tego samego świadczeniodawcy
08.12.2011
Komunikat w sprawie likwidacji Punktów Obsługi Ubezpieczonych w Starogardzie Gdańskim, Wejherowie oraz w Kartuzach