pacjenta
Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
Szczegółowe informacjedotyczące ubezpieczenia dobrowolnego wraz z wysokością składki są na bieżąco aktualizowane na stronie Centrali NFZ.
Osoby zamieszkujące na terenie objętym właściwością Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ mogą zawierać umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego w następujących Punktach Obsługi Klientów:
Miasto | Adres | Telefon | Godziny otwarcia |
Sala Obsługi Klientów w Gdańsku |
80-844 Gdańsk, ul. Podwale Staromiejskie 69 |
800 190 590 * |
Poniedziałek 8:00-18:00 Wtorek-piątek 8:00-16:00 |
Punkt Obsługi Klientów w Gdyni |
81-304 Gdynia, ul. Śląska 53 |
800 190 590 * |
Poniedziałek -Piątek Poniedziałek 8:00-18:00 Wtorek-piątek 8:00-16:00 |
Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach |
89-600 Chojnice, ul. Leśna 10 |
800 190 590 * |
Poniedziałek 8:00-18:00 Wtorek-piątek 8:00-16:00 |
Sekcja Obsługi Klientów w Delegaturze w Słupsku |
76-200 Słupsk, ul. Poniatowskiego 4 |
800 190 590 * |
Poniedziałek 8:00-18:00 Wtorek-piątek 8:00-16:00 |
*TIP czyli Telefoniczna Informacja Pacjenta jest połączeniem bezpłatnym i służy naszym Klientom 7 dni w tygodniu 24/h na dobę
Licznik odwiedzin: 2786