Sala Obsługi Klientów
ul. Podwale Staromiejskie 69, 80-844 Gdańsk
Punkt Obsługi Klientów
ul. Śląska 53, 81-304 Gdynia
Punkt Obsługi Klientów
ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice
Delegatura w Słupsku
ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk
GODZINY PRACY:
poniedziałek 8:00 – 18:00
wtorek – piątek 8:00 – 16:00
Uwaga! Na Sali Obsługi Klientów pobieranie biletów jest możliwe:
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
Informacje o leczeniu uzdrowiskowym możesz uzyskać tylko na Sali Obsługi Klientów w Gdańsku i w Delegaturze w Słupsku.
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Podwale Staromiejskie 69.
Na stanowisku:
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na rozmowę z doradcą i pomiary w kiosku profilaktycznym:
zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.
Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki
data publikacji: 14 września 2023 r.; aktualizacja: 27 lutego 2025 r.