O
oddziale
oddziale
Jesteś tutaj: Strona główna › O oddziale › Aktualności › 24 grudnia 2024 roku (wtorek) obsługa bezpośrednia klientów będzie odbywać się w godzinach: 8:00 – 12:30
Aktualności
24 grudnia 2024 roku (wtorek) obsługa bezpośrednia klientów będzie odbywać się w godzinach: 8:00 – 12:30
18-12-2024
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że 24 grudnia 2024 roku (wtorek) obsługa bezpośrednia będzie odbywać się w godzinach: 8:00 – 12:30.
Dotyczy następujących lokalizacji:
- Sala Obsługi Klientów w Gdańsku przy ul. Podwale Staromiejskie 69,
- Delegatura w Słupsku przy ul. Poniatowskiego 4,
- Punkt Obsługi Klientów w Gdyni przy ul. Śląskiej 53,
- Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach przy ul. Leśnej 10.
Zachęcamy do skorzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta
800 190 590 to bezpłatny, ogólnopolski numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia. Konsultanci są dostępni przez całą dobę, nawet w święta i dni wolne od pracy i udzielają następujących informacji:
- jakie są zasady udzielania świadczeń medycznych,
- gdzie znaleźć pomoc medyczną, także w nocy, w weekendy i święta,
- które apteki pełnią dyżur nocny i świąteczny,
- jakie są prawa osób ubezpieczonych.
Żródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki
Data publikacji: 18 grudnia 2024 r.
Licznik odwiedzin: 745
Projekt i wykonanie: cyrekdigital.com