24 grudnia 2024 roku (wtorek) obsługa bezpośrednia klientów będzie odbywać się w godzinach: 8:00 – 12:30

18-12-2024

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że 24 grudnia 2024 roku (wtorek) obsługa bezpośrednia będzie odbywać się w godzinach: 8:00 – 12:30.

Dotyczy następujących lokalizacji:

  • Sala Obsługi Klientów w Gdańsku przy ul. Podwale  Staromiejskie  69, 
  • Delegatura w Słupsku przy ul. Poniatowskiego 4,
  • Punkt Obsługi Klientów w Gdyni przy ul. Śląskiej 53,
  • Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach przy ul. Leśnej 10.

Zachęcamy do skorzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta 

800 190 590 to bezpłatny, ogólnopolski numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia. Konsultanci są dostępni przez całą dobę, nawet w święta i dni wolne od pracy i udzielają następujących informacji:

  • jakie są zasady udzielania świadczeń medycznych,
  • gdzie znaleźć pomoc medyczną, także w nocy, w weekendy i święta,
  • które apteki pełnią dyżur nocny i świąteczny,
  • jakie są prawa osób ubezpieczonych.

Żródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki

Data publikacji: 18 grudnia 2024 r.

  Wszystkie aktualności