W trosce o Państwa bezpieczeństwo od dnia 16 października 2020 r. do odwołania zawieszamy bezpośrednią obsługę Klientów w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ

16-10-2020

W trosce o Państwa bezpieczeństwo od dnia 16 października 2020 r. do odwołania zawieszamy bezpośrednią obsługę Klientów w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ

W sprawach pilnych, które nie mogą zostać załatwione drogą elektroniczną lub korespondencyjnie i wymagają szybkiej reakcji prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty:

58 321 86 20 – Sala Obsługi Klientów w Gdańsku

58 321 85 40 – Sekcja Obsługi Klientów w Słupsku

58 321 85 65 – Punkt Obsługi Klientów w Gdyni

58 321 85 70 – Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach

Jednocześnie z dniem  16   października 2020 r. do odwołania zawieszona zostaje realizacja usługi potwierdzania profilu zaufanego ePUAP.

W celu załatwienia spraw polecamy:

  1. Elektroniczne formy kontaktu z Oddziałem pod adresem ogólnym: pow@nfz-gdansk.pl oraz szczegółowymi adresami dla danego zakresu, tj.
  1. Za  pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres: Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, np.
  • zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju
  • ubezpieczenie dobrowolne

Zachęcamy też do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590

O przywróceniu działalności poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.

Podpisał: Bartosz Goyke, p.o. Z-cy Dyrektora ds. Medycznych Pomorskiego OW NFZ

data publikacji: 16 października 2020 r.

  Wszystkie aktualności