Pomorski OW NFZ od 7 czerwca 2021 r. przywraca pełen zakres realizowanych zadań dla Klientów w SOK w Gdańsku, Delegaturze w Słupsku, POK w Gdyni i POK w Chojnicach

31-05-2021

Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ informuje, że od 7 czerwca 2021 r. przywrócony zostaje pełen zakres realizowanych zadań bezpośrednio na obsłudze w miejscach:

  • Sala Obsługi Klienta w Gdańsku przy ul. Podwale Staromiejskie 69
  • Delegatura w Słupsku przy ul. Poniatowskiego 4
  • Punkt Obsługi Klientów w Gdyni przy ul. Śląskiej 53
  • Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach przy ul. Leśnej 10

z zachowaniem środków ostrożności dostosowanych do aktualnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej.

ORGANIZACJA OBSŁUGI

  • Nadal udostępnione są skrzynki, do których Klienci mogą składać dokumenty/ wnioski/ pisma.
  • Poczekalnie są dostępne dla Klientów w połowie miejsc siedzących, z zachowaniem  środków ostrożności dostosowanych do aktualnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej w Polsce i powiązanych z regulacjami prawnymi i zaleceniami rządowymi.

Koordynator Sali zaprasza do poczekalni kolejnego Klienta tylko po zwolnieniu się miejsca i zdezynfekowaniu powierzchni.

  • Przed wejściem na SOK każdy z Klientów dezynfekuje ręce dostępnym płynem do dezynfekcji.
  • Na salę obsługi mogą być wpuszczani tylko Klienci posiadający środki ochrony osłaniające nos i usta.

Podpisał: Bartosz Goyke, Z-ca Dyrektora ds. Medycznych Pomorskiego OW NFZ

data publikacji: 31 maja 2021 r.

  Wszystkie aktualności