Od 11 stycznia 2021 r. wznowiliśmy potwierdzanie profili zaufanych EPUP w placówkach Pomorskiego OW NFZ

13-01-2021

Od 11 stycznia 2021 r. wznowiliśmy potwierdzanie profili zaufanych EPUP w placówkach Pomorskiego OW NFZ:

  • Sala Obsługi Klientów Gdańsk, ul. Podwale Staromiejskie 69
  • Sekcja Obsługi Klientów Słupsk, ul. Poniatowskiego 4
  • Punkt Obsługi Klientów Gdynia, ul. Śląska 53
  • Punkt Obsługi Klientów Chojnice, ul. Leśna 10

W razie konieczności pomożemy też zalogować się do Internetowego Konta Pacjenta (IKP).

Posiadanie IKP ułatwi zapisanie się na szczepienie przeciwko wirusowi COVID-19.

W pozostałych zakresach bezpośrednia obsługa jest w dalszym ciągu zawieszona. O przywróceniu działalności poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.

PRZYPOMINAMY:

Elektroniczne formy kontaktu z Oddziałem pod adresem ogólnym: pow@nfz-gdansk.pl oraz szczegółowymi adresami dla danego zakresu, tj.

  • Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego >>> ekuz@nfz.gov.pl
  • certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ >>> unia@nfz-gdansk.pl
  • wnioski unijne/ formularze UE/EFTA >>> unia@nfz-gdansk.pl
  • ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego) >>>   /im2816rkl4/skrytkaESP 

Za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres:

Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, np.

  • zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju
  • ubezpieczenie dobrowolne

W sprawach pilnych, które nie mogą zostać załatwione drogą elektroniczną lub korespondencyjnie i wymagają szybkiej reakcji prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty:

58 321 86 20 – Sala Obsługi Klientów w Gdańsku

58 321 85 40 – Sekcja Obsługi Klientów w Słupsku

58 321 85 65 – Punkt Obsługi Klientów w Gdyni

58 321 85 70 – Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach

58 321 86 71 – Leczenie uzdrowiskowe

Zachęcamy też do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590

 

Podpisał: z up. Bartosz Goyke, p.o. Z-cy Dyrektora ds. Medycznych Pomorskiego OW NFZ

data publikacji: 13 stycznia 2021 r.

 

  Wszystkie aktualności