W trosce o Państwa bezpieczeństwo od dnia 16 października 2020 r. do odwołania zawieszamy bezpośrednią obsługę Klientów w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ
W sprawach pilnych, które nie mogą zostać załatwione drogą elektroniczną lub korespondencyjnie i wymagają szybkiej reakcji prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty:
58 321 86 20 – Sala Obsługi Klientów w Gdańsku
58 321 85 40 – Sekcja Obsługi Klientów w Słupsku
58 321 85 65 – Punkt Obsługi Klientów w Gdyni
58 321 85 70 – Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach
58 321 86 71 – leczenie uzdrowiskowe
Jednocześnie z dniem 16 października 2020 r. do odwołania zawieszona zostaje realizacja usługi potwierdzania profilu zaufanego ePUAP.
W celu załatwienia spraw polecamy:
Zachęcamy też do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590
O przywróceniu działalności poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.
Podpisał: Bartosz Goyke, p.o. Z-cy Dyrektora ds. Medycznych Pomorskiego OW NFZ
data publikacji: 16 października 2020 r.; aktualizacja: 23 października 2020 r.