Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r. https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/obsluga-klienta/
Jak skontaktować się z nami?
Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:
– napisz maila na adres:
– w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800190590
– w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:
– w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer:
– prześlij do nas list na adres:
– skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.
Źródło: Centrala NFZ
data publikacji: 21 stycznia 2022 r.; aktualizacja: 25 stycznia 2022 r.