Aktualności

Aktualności

Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19

21.01.2022

Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r. https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/obsluga-klienta/

Jak skontaktować się z nami?

Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:

– napisz maila na adres:

w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800190590

– w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:

  • 58 321 86 81 Dział Obsługi Klientów w Gdańsku
  • 58 321 85 40 Sekcja Obsługi Klientów w Delegaturze w Słupsku
  • 58 321 85 70  Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach 
  • 58 321 85 65 Punkt Obsługi Klientów w Gdyni

w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer:

  • 58 321 86 34

prześlij do nas list na adres:

  • ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk

skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek

  • /im2816rkl4/SkrytkaESP

Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.

Źródło: Centrala NFZ

data publikacji: 21 stycznia 2022 r.; aktualizacja: 25 stycznia 2022 r.