Aktualności i komunikaty

Aktualności i komunikaty

10.04.2015

Informujemy, że w związku z zaistniałą w dniu dzisiejszym około godz. 9:00 awarią trwa przerwa w dostępie do systemów informatycznych Centrali NFZ.

Wiąże się to z niedostępnością aplikacji umożliwiającej obsługę karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego (https://dilo.nfz.gov.pl/ap-dilo/) oraz aplikacji Kolejki Centralne przeznaczonej do prowadzenia list oczekujących na wybrane świadczenia (https://dilo.nfz.gov.pl/ap-kolce/)

Nie jest możliwe także sprawdzanie uprawnień pacjentów w systemie Elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców (eWUŚ).

Przypominamy, że w takim przypadku, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, pacjent może potwierdzić swoje uprawnienia jednym z dokumentów poświadczających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub złożyć stosowne oświadczenie.

Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem sprawności systemów. Około godz. 13:00 usunięto awarię i przywrócono dostęp do wszystkich systemów informatycznych Centrali NFZ.

Przepraszamy za utrudnienia.

źródło: Centrala NFZ

data publikacji: 10 kwietnia 2015 r.