Dla
pacjenta
Jesteś tutaj: Strona główna  › Dla pacjenta  › Punkty Obsługi

Punkty Obsługi

 

Miasto Kod Ulica Telefon Godziny otwarcia
Sekcja Obsługi Pacjenta w Gdańsku 80-844 ul. Podwale Staromiejskie 69

800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) – połączenie bezpłatne

(58) 321 85 71 (opieka zdrowotna
w krajach UE/EFTA oraz informacje dot. kart EKUZ),

 8:00-16:00 Pn-Pt

 

 

 

 8:00-15:45 Pn-Pt

 

 

 

Punkt Obsługi w Gdyni 81-304 ul. Śląska 53 (58) 321-85-65 8:00-15:45 Pn-Pt
Punkt Obsługi  w Chojnicach 89-600 ul. Leśna 10 - Szpital Specjalistyczny im. J.K. Łukowicza
(58) 321 85 70
8:00-15:45 Pn-Pt
Delegatura POW NFZ w Słupsku 76-200 ul. Poniatowskiego 4

(58) 321 85 40,
(58) 321 85 41 (informacja ogólna),
(58) 321 85 45,
(58) 321 85 32 (informacja dot. EKUZ)
(58) 32 18 540,
(58) 32 18 535,
(58) 32 18 533 (informacja dot. ZPO)

8:00-15:45 Pn-Pt

W wymienionych punktach można:

  • uzyskać informacje związane z objęciem obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego;
  • uzyskać informacje o terminach i miejscach udzielania świadczeń zdrowotnych;
  • złożyć wniosek o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego i ją otrzymać,
  • złożyć wniosek o wydanie danych dostępowych do systemu Zintegrowany Informator Pacjenta oraz je otrzymać,
  • złożyć skargę lub wniosek;
  • można uzyskać potwierdzenie zleceń w środki pomocnicze i otrzymać karty zaopatrzenia comiesięcznego (tj. pieluchomajtki, zestawy infuzyjne do pomp insulinowych, cewniki urologiczne, worki stomijne itp.), oraz potwierdzić zlecenie na pozostałe wyroby medyczne (np. ortezę stawu skokowego, materac przeciwodleżynowy itp.).
  • w punktach w Gdańsku i Chojnicach oraz Delegaturze w Słupsku można podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.